Hulp bij Klarna
Ik heb een probleem met mijn bestelling.
Als je een bestelling hebt geplaatst via Klarna en je bent een probleem tegengekomen of je wilt een product retourneren, neem dan eerst contact met ons op via contact@trendua.nl
De gemiddelde wachttijd voor een klant is 4 keer korter wanneer je ons direct contacteert in plaats van via de Klarna-app!
Mijn bestelling is vertraagd, maar ik moet Klarna betalen.
Je kunt je betaling eenvoudig uitstellen via de Klarna-app. Volg de onderstaande stappen:
Klik op “Betalen” bij je bestelling.
Klik op “Verleng vervaldatum”.
Klik op “Bevestigen”.
Je betalingstermijn wordt met 10 dagen verlengd!
Na het verlengen, neem dan contact met ons op via contact@trendua.nl
Ik wil mijn bestelling retourneren.
Wil je je bestelling retourneren? Neem dan contact met ons op via contact@trendua.nl – we sturen je de retourinstructies binnen 24 uur toe.